Strona główna

Strona główna

Lewy banner

Towary zamówione w sklepie internetowym www.BilardSklep.pl wysyłane są za pośrednictwem firm kurierskich FedEx, DPD oraz paczkomatów InPost.
Istnieje także możliwość wyboru opcji transportu firmowego lub odbioru osobistego.

Koszty przesyłki uzależnione są od wagi oraz wymiarów i są obliczane automatycznie.

NIE WYSYŁAMY zamówień listami ekonomicznymi, gdyż wtedy nie mamy możliwości śledzenia przesyłki ani nie otrzymujemy potwierdzenia nadania, będącego w razie niedostarczenia przesyłki podstawą jej reklamacji.

Uwaga!
Bardzo prosimy o sprawdzenie przy kurierze czy przesyłka nie została uszkodzona podczas transportu. W przypadku wystąpienia takiego uszkodzenia prosimy o spisanie protokołu szkody (takowy powinien mieć przy sobie kurier).
Jest on podstawą wniesienia reklamacji do firmy kurierskiej. Dzięki temu będziemy mogli szybko i sprawnie przysłać nowe, nieuszkodzone towary.
Odebranie paczki jest równoznaczne z potwierdzeniem, iż dotarła ona nieuszkodzona.
Szkody zgłaszane później (bez spisanego protokołu) nie będą uwzględnianie.

DARMOWA DOSTAWA DPD PICKUP / AUTOMATY PACZKOWE

Przy zakupach za 200 zł dostawa do punktów DPD Pickup oraz do automatów paczkowych DPD GRATIS !

pickup-logo-sieci-poziom(1).png

ŚLEDZENIE PRZESYŁKI

W celu śledzenia przesyłki należy podać jej numer otrzymany w wiadomości mailowej, lub SMS na stronie przewoźnika wybranego podczas realizacji zamówienia.

Przesyłki DPD https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke
Przesyłki FedEx https://poland.fedex.com/domestic-shipping/pub/tracktrace.do
Przesyłki Paczkomaty InPost https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

W przypadku nie otrzymania numeru listu przewozowego prosimy o kontakt na numer +48 783 420 500.

KONTAKT PRZED DOSTAWĄ

Wszystkie przesyłki wychodzące z naszej firmy mają wykupioną usługę telefonu przed doręczeniem. Jednak zdarza się, że kurierzy mimo to nie kontaktują się przed dostawą.
W takich wypadkach prosimy o zawiadomienie nas o tym wiadomością mailową, w tytule wpisując numer przesyłki.
W przypadku wyboru Paczkomatu InPost zostaną Państwo poinformowani SMSem w momencie, gdy przesyłka dotrze do wybranego przez Paczkomatu.

OPÓŹNIENIA W DOSTAWACH

W przypadku opóźnień w dostawach z naszej strony jak najszybciej informujemy klienta o zaistniałej sytuacji.

Zdarza się jednak, że wybrana firma kurierska posiada aktualnie opóźnienia w dostawach. W takich sytuacjach najlepszą opcją jest kontakt na infolinię firmy kurierskiej, która aktualnie obsługuje zamówioną przesyłkę.

Infolinia FedEx

  • Telefony stacjonarne: 801 002 800
  • Telefony komórkowe: 22 211 80 00

Infolinia czynna od Poniedziałku do Piątku w godzinach 8:00 - 18:00.

Infolinia DPD

  • Telefony stacjonarne: 801 400 373
  • Telefony komórkowe: 22 577 55 55

Infolinia czynna od Poniedziałku do Piątku w godzinach 8:00 - 19:00 oraz w Soboty w godzinach 8:00 - 14:00.

Infolinia InPost

  • 722 444 000
  • 746 600 000

Infolinia czynna od Poniedziałku do Piątku w godzinach 7:00 - 22:00, Soboty w godzinach 8:00 - 20:00, Niedziele w godzinach 8:00 - 18:00 (dla usługi paczkomatowej) oraz Święta w godzinach 8:00 - 16:00 (dla usługi paczkomatowej).


Interweniować można także w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. 783420500 od pon do pt. w godz. 9:00 -17:00, wysyłając maila pod adres sklep@bilardshop.pl lub korzystając z formularza kontaktowego na naszej stronie.