Strona główna

Strona główna

Lewy banner

Towary zamówione w sklepie internetowym www.BilardSklep.pl wysyłane są za pośrednictwem firm kurierskich FedEx, DPD oraz paczkomatów InPost.
Istnieje także możliwość wyboru opcji transportu firmowego lub odbioru osobistego.

NOWOŚĆ !
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów wprowadzamy możliwość odbioru przesyłek w punktach DPD Pickup !
Zachęcamy do skorzystania z usługi.
Lista punktów odbioru dostępna jest pod adresem https://www.dpd.com/pl/pl/dpd-pickup/znajdz-punkt-pickup/

Koszty przesyłki uzależnione są od wagi oraz wymiarów i są obliczane automatycznie.

NIE WYSYŁAMY zamówień listami ekonomicznymi, gdyż wtedy nie mamy możliwości śledzenia przesyłki ani nie otrzymujemy potwierdzenia nadania, będącego w razie niedostarczenia przesyłki podstawą jej reklamacji.

ŚLEDZENIE PRZESYŁKI
By móc śledzić wysłaną przesyłkę należy wpisać jej numer na dedykowanej stronie.
Przesyłki DPD https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke
Przesyłki FedEx https://poland.fedex.com/domestic-shipping/pub/tracktrace.do
Przesyłki Paczkomaty InPost https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

Uwaga!
Bardzo prosimy o sprawdzenie przy kurierze czy przesyłka nie została uszkodzona podczas transportu. W przypadku wystąpienia takiego uszkodzenia prosimy o spisanie protokołu szkody (takowy powinien mieć przy sobie kurier).
Jest on podstawą wniesienia reklamacji do firmy kurierskiej. Dzięki temu będziemy mogli szybko i sprawnie przysłać nowe, nieuszkodzone towary.
Odebranie paczki jest równoznaczne z potwierdzeniem, iż dotarła ona nieuszkodzona.
Szkody zgłaszane później (bez spisanego protokołu) nie będą uwzględnianie.

CZY KURIER ZADZWONI PRZEZ DORĘCZENIEM PRZESYŁKI?
Wszystkie przesyłki wychodzące z naszej firmy mają wykupioną usługę telefonu przed doręczeniem. Jednak zdarza się, że kurierzy mimo to nie kontaktują się przed dostawą.
W takich wypadkach prosimy o zawiadomienie nas o tym wiadomością mailową, w tytule wpisując numer przesyłki.
W przypadku wyboru Paczkomatu InPost zostaną Państwo poinformowani SMSem w momencie, gdy przesyłka dotrze do wybranego przez Paczkomatu.


CO JEŚLI PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ OPÓŹNIA?
Najprościej i najszybciej jest skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki.
    • Firma kurierska FedEx
Tel. stacjonarne: 801 002 800
Tel. komórkowe: 22 211 80 00
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 – 18:00
    • Firma Kurierska DPD
Tel. stacjonarne: 801 400 373
Tel. komórkowe: (22) 577 55 55
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 – 19:00, a w soboty do godziny 14:00
    • Paczkomaty InPost
722 444 000 lub 746 600 000
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 – 22:00, a w soboty w godz. 08:00 – 20:00


Interweniować można także w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. 783420500 od pon do pt. w godz. 9:00 -17:00, wysyłając maila pod adres sklep@bilardshop.pl lub korzystając z formularza kontaktowego na naszej stronie.