Strona główna

Strona główna

Lewy banner

Towary zamówione w sklepie internetowym www.BilardSklep.pl wysyłane są za pośrednictwem firm kurierskich FedEx, DPD oraz paczkomatów InPost.
Istnieje także możliwość wyboru opcji transportu firmowego lub odbioru osobistego.

Koszty przesyłki uzależnione są od wagi oraz wymiarów i są obliczane automatycznie.

NIE WYSYŁAMY zamówień listami ekonomicznymi, gdyż wtedy nie mamy możliwości śledzenia przesyłki ani nie otrzymujemy potwierdzenia nadania, będącego w razie niedostarczenia przesyłki podstawą jej reklamacji.

ŚLEDZENIE PRZESYŁKI
By móc śledzić wysłaną przesyłkę należy wpisać jej numer na dedykowanej stronie.
Przesyłki DPD https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke
Przesyłki FedEx https://poland.fedex.com/domestic-shipping/pub/tracktrace.do
Przesyłki Paczkomaty InPost https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

Uwaga!
Bardzo prosimy o sprawdzenie przy kurierze czy przesyłka nie została uszkodzona podczas transportu. W przypadku wystąpienia takiego uszkodzenia prosimy o spisanie protokołu szkody (takowy powinien mieć przy sobie kurier).
Jest on podstawą wniesienia reklamacji do firmy kurierskiej. Dzięki temu będziemy mogli szybko i sprawnie przysłać nowe, nieuszkodzone towary.
Odebranie paczki jest równoznaczne z potwierdzeniem, iż dotarła ona nieuszkodzona.
Szkody zgłaszane później (bez spisanego protokołu) nie będą uwzględnianie.

CZY KURIER ZADZWONI PRZEZ DORĘCZENIEM PRZESYŁKI?
Wszystkie przesyłki wychodzące z naszej firmy mają wykupioną usługę telefonu przed doręczeniem. Jednak zdarza się, że kurierzy mimo to nie kontaktują się przed dostawą.
W takich wypadkach prosimy o zawiadomienie nas o tym wiadomością mailową, w tytule wpisując numer przesyłki.
W przypadku wyboru Paczkomatu InPost zostaną Państwo poinformowani SMSem w momencie, gdy przesyłka dotrze do wybranego przez Paczkomatu.


CO JEŚLI PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ OPÓŹNIA?
Najprościej i najszybciej jest skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki.
    • Firma kurierska FedEx
Tel. stacjonarne: 801 002 800
Tel. komórkowe: 22 211 80 00
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 – 18:00
    • Firma Kurierska DPD
Tel. stacjonarne: 801 400 373
Tel. komórkowe: (22) 577 55 55
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 – 19:00, a w soboty do godziny 14:00
    • Paczkomaty InPost
722 444 000 lub 746 600 000
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 – 22:00, a w soboty w godz. 08:00 – 20:00


Interweniować można także w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. 783420500 od pon do pt. w godz. 9:00 -17:00, wysyłając maila pod adres sklep@bilardshop.pl lub korzystając z formularza kontaktowego na naszej stronie.