FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Sklep:
1. Czy towar który jest w ofercie, posiadają Państwo fizycznie na stanie ? |
---|
2. Jaki jest termin realizacji wysyłki ?
|
3. Czy można odebrać towar osobiście ?
|
4. Czy można gdzieś przetestować i zobaczyć sprzęt ?
|
5. Czy ceny w sklepie internetowym są takie same co w sklepie stacjonarnym ?
|
6. Czy wystawiają Państwo faktury VAT ?
|
7. Czy w sklepie stacjonarnym można płacić kartą ?
|
8. Dlaczego nie mogę dodać przedmiotu do koszyka ? |
9. Stan „Ten produkt jest dostępny na zamówienie” jak zamówić taki towar ?
|
10. Czy można odebrać osobiście stół bilardowy ? |
Odpowiedzi:
1. Czy towar który jest w ofercie, posiadają Państwo fizycznie na stanie ?
|
---|
Tak – jeżeli towar można dodać do koszyka to na 99% posiadamy go na stanie w magazynie w Mysłowicach. |
2. Jaki jest termin realizacji wysyłki ?
|
---|
Mamy kilka możliwości wysyłki i spedycji. |
3. Czy można odebrać towar osobiście ?
|
---|
Tak – towar można odebrać osobiście w salonie firmowym, w Mysłowicach na ulicy 1000-lecia Państwa Polskiego 15. |
4. Czy można gdzieś przetestować i zobaczyć sprzęt ?
|
---|
Tak – zawsze zapraszamy do Naszego salonu firmowego w Mysłowicach, w którym mamy wystawione 4 stoły bilardowe (poszczególne modele zmieniają się co kilka miesięcy), stoliki do piłkarzyków (praktycznie wszystkie dostępne w ofercie) oraz wszystkie kije. |
5. Czy ceny w sklepie internetowym są takie same co w sklepie stacjonarnym ?
|
---|
Tak – stosujemy zasadę jednakowej ceny, aby Klient mógł sam zadecydować w jaki sposób pragnie dokonać zakupu, bez problemów z różnicą w cenie. |
6. Czy wystawiają Państwo faktury VAT ?
|
---|
Tak – w naszym sklepie wystawiamy faktury VAT, jeżeli oczywiście posiadają Państwo numer NIP, lub można otrzymać standardowy paragon imienny. |
7. Czy w sklepie stacjonarnym można płacić kartą ?
|
---|
Tak – posiadamy terminal płatniczy, który obsługuje większość kart płatniczych, debetowych oraz kredytowych. |
8. Dlaczego nie mogę dodać przedmiotu do koszyka ?
|
---|
Oznacza to, że nie posiadamy danego towaru. |
9. Stan „Ten produkt jest dostępny na zamówienie” jak zamówić taki towar ?
|
---|
Najlepszym sposobem jest zapytanie poprzez formularz kontaktowy na stronie lub napisanie wiadomości e-mail na adres sklep@bilardshop.pl |
9. Czy można odebrać osobiście stół bilardowy ?
|
---|
Jeżeli Klient będzie miał takie życzenie to oczywiście. Jednak preferujemy transport firmowy wraz z montażem, aby mieć pewność że stół zostanie zamontowany poprawnie, przez profesjonalny serwis z doświadczeniem. |