Strona główna

Strona główna

Lewy banner

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Sklep:

1. Czy towar który jest w ofercie, posiadają Państwo fizycznie na stanie ?

2. Jaki jest termin realizacji wysyłki ?

3. Czy można odebrać towar osobiście ?

4. Czy można gdzieś przetestować i zobaczyć sprzęt ?

5. Czy ceny w sklepie internetowym są takie same co w sklepie stacjonarnym ?

6. Czy wystawiają Państwo faktury VAT ?

7. Czy w sklepie stacjonarnym można płacić kartą ?

8. Dlaczego nie mogę dodać przedmiotu do koszyka ?

9. Stan „Ten produkt jest dostępny na zamówienie” jak zamówić taki towar ?

10. Czy można odebrać osobiście stół bilardowy ?

Odpowiedzi:

1. Czy towar który jest w ofercie, posiadają Państwo fizycznie na stanie ?

Tak – jeżeli towar można dodać do koszyka to na 99% posiadamy go na stanie w magazynie w Mysłowicach.

2. Jaki jest termin realizacji wysyłki ?

Mamy kilka możliwości wysyłki i spedycji.
Standardowe DPD paczki do 30kg, jeżeli zamówienie jest złożone do godziny 14.30, wysyłamy w tym samym dniu.
Pozostałe paczki nadajemy codziennie około godziny 10.00.
Dokładne terminy przedstawiamy poniżej:

- Poczta-Polska: 24h + Doręczenie 2 dni robocze
- Inpost: 24h + Doręczenie 2 dni robocze
- Przesyłki Paletowe: 24h+ Doręczenie 2 dni robocze

3. Czy można odebrać towar osobiście ?

Tak – towar można odebrać osobiście w salonie firmowym, w Mysłowicach na ulicy 1000-lecia Państwa Polskiego 15.

4. Czy można gdzieś przetestować i zobaczyć sprzęt ?

Tak – zawsze zapraszamy do Naszego salonu firmowego w Mysłowicach, w którym mamy wystawione 4 stoły bilardowe (poszczególne modele zmieniają się co kilka miesięcy), stoliki do piłkarzyków (praktycznie wszystkie dostępne w ofercie) oraz wszystkie kije.
Posiadamy także kącik dedykowany fanom darta, z możliwością przetestowania każdej rzutki.

5. Czy ceny w sklepie internetowym są takie same co w sklepie stacjonarnym ?

Tak – stosujemy zasadę jednakowej ceny, aby Klient mógł sam zadecydować w jaki sposób pragnie dokonać zakupu, bez problemów z różnicą w cenie.

6. Czy wystawiają Państwo faktury VAT ?

Tak – w naszym sklepie wystawiamy faktury VAT, jeżeli oczywiście posiadają Państwo numer NIP, lub można otrzymać standardowy paragon imienny.

7. Czy w sklepie stacjonarnym można płacić kartą ?

Tak – posiadamy terminal płatniczy, który obsługuje większość kart płatniczych, debetowych oraz kredytowych.

8. Dlaczego nie mogę dodać przedmiotu do koszyka ?

Oznacza to, że nie posiadamy danego towaru.
Ale dołożymy wszelkich starań aby doradzić, dobrać podobny produkt lub ściągnąć dany towar na zamówienie Klienta.

9. Stan „Ten produkt jest dostępny na zamówienie” jak zamówić taki towar ?

Najlepszym sposobem jest zapytanie poprzez formularz kontaktowy na stronie lub napisanie wiadomości e-mail na adres sklep@bilardshop.pl

9. Czy można odebrać osobiście stół bilardowy ?

Jeżeli Klient będzie miał takie życzenie to oczywiście. Jednak preferujemy transport firmowy wraz z montażem, aby mieć pewność że stół zostanie zamontowany poprawnie, przez profesjonalny serwis z doświadczeniem.